Blog


  • Gabinet Weterynaryjny KreVetki, Świebodzice

  • Jak przygotować się do wizyty w naszym gabinecie?


    Przed wizytą w naszym gabinecie warto wziąć pod uwagę kilka kwestii, które spowodują, że wizyta przebiegnie sprawnie i bezstresowo.

    Na wizytę należy się zapisać – dogodny termin mogą Państwo zarezerwować telefonicznie w godzinach otwarcia gabinetu, poprzez stronę internetową lub korzystając z aplikacji Vetineo. W miarę możliwości staramy się przyjąć również nieumówionych pacjentów, jednak wtedy czas oczekiwania jest zwykle długi, co pogłębia stres zwierzęcia i często na wstępnie generuje nieprzyjemne emocje związane z odmową przyjęcia w danej chwili czy oczekiwaniem. Oczywiście w przypadku nagłych zachorowań zagrażających zdrowiu lub życiu zapisy nie obowiązują, a pacjent zawsze jest przyjmowany poza kolejnością. Za nagły stan rozumiemy gwałtowne wystąpienie ciężkich objawów chorobowych u zwierzęcia danego dnia (np. atak padaczki), wypadek, czy inne nagłe losowe zdarzenia.

    Co istotne, odbiór leków nie wymaga zapisu, wydajemy je między umówionymi pacjentami.


    Przy zapisach prosimy zwrócić szczególną uwagę na różne rodzaje dostępnych wizyt – każda z opcji generuje inny czas rezerwacji, więc nie jest to bez znaczenia. Przykładowo jeżeli Państwa pupil wymaga jedynie krótkiego zabiegu pielęgnacyjnego, a wybierzemy godzinną konsultację dermatologiczną, trzech innych pacjentów straci szansę na rezerwację terminu i odwrotnie – wizyta ogólna nie pozwoli w pełnym zakresie zająć się przewlekłymi problemami skórnymi zwierzaka.

    Czas wizyty jest orientacyjny – choć bardzo się staramy, niekiedy sytuacje losowe, np. nagły pacjent, przedłużający się zabieg czy też spóźnienie klienta powoduje opóźnienie. Staramy się informować Państwa na bieżąco w poczekalni o sytuacji.

    Prosimy zgromadzić dokumentację weterynaryjną zwierzęcia. Jeżeli są Państwo klientami naszego gabinetu, pełną historię leczenia posiadamy w systemie. Jeśli korzystali Państwo z usług innego zakładu leczniczego, prosimy o zabranie nie tylko książeczki zdrowia, ale również całej dotychczasowej dokumentacji medycznej.

    Prosimy przygotować informacje: o diecie zwierzaka, ewentualnych zdiagnozowanych wcześniej chorobach przewlekłych, przyjmowanych obecnie lekach, niepożądanych reakcjach na stosowane środki, jeśli takowe wystąpiły.


    Prosimy, aby w miarę możliwości na wizytę przyszła osoba na co dzień opiekująca się zwierzęciem. Zwykle w trakcie wizyty zadajemy sporo pytań, a odpowiedź na nie zna tylko bezpośredni opiekun. Wywiad jest bardzo ważną częścią diagnozowania Państwa pupila, a brak odpowiedzi, odpowiedź niepewna lub próby skontaktowania się z bezpośrednim opiekunem rozprasza zarówna nas, jak i zwierzę. Niepotrzebnie wydłuża też czas wizyty i utrudnia trafną diagnozę.


    Koty prosimy przyprowadzać w transporterze, aby podczas pobytu czuły się bezpiecznie. Na wizytę mogą oczekiwać inne zwierzęta, które zestresują mruczka. Zachęcamy do skorzystania w poczekalni z kociego kącika przystosowanego do specyficznych potrzeb kotów. W gabinecie Państwa pupil będzie mógł swobodnie wyjść z kontenera i poznać miejsce.


    Prosimy, aby psy przyprowadzać na smyczy i nie pozwalać na bieganie luzem po poczekalni. Pacjenci czekający na wizytę często źle się czują i nie mają ochoty na zawieranie przyjaźni. Państwa pupil w gabinecie będzie mógł pochodzić bez smyczy i poznać miejsce.


    Wraz z pupilem nie zapomnijcie Państwo zabrać dobrego humoru, my także będziemy o nim pamiętać – nie ma nic lepszego, niż dobra i trwała relacja na linii lekarz weterynarii-opiekun zwierzęcia ❤️